Akademinė informacija
Įėję į bet kurią Helen Doron klasę, pamatysite vaikus, kurie su džiaugsmu mokosi, žaidžia ir atranda. Vaikai mokosi be vargo per smagią, jų amžių atitinkančią veiklą ir teigiamą mokytojų grįžtamąjį ryšį.
Mūsų metodika, pagrįsta 35 metų ugdymo patirtimi ir įrodyta sėkme, apima mokymo programą, kuri, pasitelkiant teigiamą pastiprinimą ir palankią aplinką, įskiepija meilę mokymuisi visam gyvenimui. Helen Doron mokiniai mėgsta mokytis ir mokosi, kaip mokytis.
Kalbos, raštingumo ir net matematikos mokome originaliomis ir įtraukiančiomis dainomis. Per muziką ir šokį stimuliuojame vaikų protus ir leidžiame jiems tyrinėti savo gebėjimus. Mūsų programos pagrįstos moksliniais atradimais, kad muzikos poveikis spartina smegenų vystymąsi, sukuria naujus kelius smegenyse ir lavina gebėjimus daugelyje kitų sričių, įskaitant matematiką ir kalbą.
Dr. Judit Kovács
Atlikus empirinius tyrimus Helen Doron mokymosi centruose trijuose Vengrijos miestuose, įrodyta, kad ankstyvas susidūrimas su papildomos kalbos mokymusi lemia ankstyvą daugiakompetencijos ugdymą, jei pamokos vyksta aktyviai ir maloniai. Be to, amžių atitinkanti kalbos raida prisideda prie didesnio vaikų mąstymo lankstumo ir bendro intelektinio augimo. Tyrimas rodo, kad sėkmei pasiekti labai mažiems besimokantiesiems reikia specialiai parengtų mokytojų, kurie laikytųsi tam tikros mokymo programos, o Helen Doron programos sudaro visas būtinas sąlygas sėkmingam ankstyvajam kalbos ugdymui.
Profesorius Heineris Böttgeris
Eichštato-Ingolštato katalikiškojo universiteto (Vokietija) Anglų kalbos dėstymo katedra atliko kiekybinį tyrimą, paremtą klausimynais, ir kokybinį tyrimą atrinktuose Helen Doron mokymo centruose. Klausimų apie kursų lankymo poveikį institucinėms anglų kalbos pamokoms ir respondentų rezultatams, rezultatai buvo itin įspūdingi. Ir vaikai, ir tėvai nurodo, kad Helen Doron kursai padėjo padidinti pasitikėjimą savimi, pagerinti kalbinius gebėjimus ir užsitikrinti saugų statusą anglų kalbos pamokose mokykloje.
Masaryko universiteto Pedagogikos fakultetas, Čekija
Šiame tyrime išsamiai nagrinėjama Helen Doron metodika, skirta mokyti anglų kalbos labai jaunus mokinius. Jame išsamiai supažindinama su metodikos principais ir parodoma, kaip ji siejasi su vaiko raida ir besimokančių vaikų prigimtimi. Taip pat analizuojami oficialūs Helen Doron ankstyvosios anglų kalbos metodikos pateikti pamokų planai. Remiantis atitinkamų sričių ekspertų nuomonėmis, Helen Doron ankstyvosios anglų kalbos metodika apskritai buvo pripažinta pagrįsta ir tinkama besimokantiems vaikams.
Profesorius Heineris Böttgeris
Šiame tyrime padaryta išvada, kad vaikams reikia praktinių užsiėmimų, kad jie patys galėtų įsitraukti į mokymąsi.
Mokytojai siūlo įvairią veiklą, kad atkreiptų mažųjų mokinių dėmesį ir sukeltų nuolatinį susidomėjimą. Fizinė veikla teigiamai prisideda prie mokymosi, kai ji derinama su kalba. Klasėje galima panaudoti ir smulkiosios motorikos veiklas. Tyrimai rodo, kad ankstyvasis kalbos mokymasis yra būtinas, norint pasiekti gimtosios kalbos įgūdžių, ypač tarimo. Nors sutariama dėl kritinio periodo buvimo, pabrėžiama, kad nėra vieno amžiaus, tačiau gebėjimas išmokti kalbą laikui bėgant mažėja.
Galiausiai tyrėjai taip pat nustatė, kad pažintinė raida turi įtakos kalbos įsisavinimo procesui ir kalbos raidai. Todėl vyresnio amžiaus besimokantieji, kurie yra kognityviškai subrendę, greičiau pradeda kalbėti, tačiau tai tik trumpalaikis pranašumas prieš jaunus besimokančiuosius. Galiausiai būtina atlikti tolesnius jaunų besimokančiųjų mokymosi proceso ir jų mokymosi stilių tyrimus. Taip pat yra nedaug tyrimų apie ankstyvosios pradžios poveikį ateityje mokantis užsienio kalbos, o ne antrosios kalbos. Ateities tyrimuose reikėtų sutelkti dėmesį į amžiaus veiksnį kiekvieno įgūdžio mokėjimui ir labai jaunų besimokančiųjų užsienio kalbos mokymą pagal atitinkamą veiklą.
Dr. Judy Willis
Daugiau kalbų padeda efektyviau apdoroti informaciją. Palyginti su vienakalbiais, dvikalbiai vaikai geriau sutelkia dėmesį, yra atsparesni išsiblaškymui, geriau priima sprendimus ir reaguoja į grįžtamąjį ryšį. Šių vaikų koreliuojančios fMRI skenogramos atskleidžia didesnį aktyvumą prefrontalinės žievės tinkluose, kurie kontroliuoja šias vykdomąsias funkcijas.