Franšizės Lietuvoje: Tarptautinių ir Vietinių Prekės Ženklų Augimas​

franchises

Franšizės Lietuvoje: Tarptautinių ir Vietinių Prekės Ženklų Augimas

Franšizės Lietuvoje: Tarptautinių ir Vietinių Prekės Ženklų Augimas

Per pastaruosius du dešimtmečius franšizių veikla Lietuvoje ženkliai išaugo, šalyje įsikūrė nemažai tarptautinių prekės ženklų, taip pat stiprėja ir vietinės franšizės. Franšizių sektorius tapo svarbia Lietuvos ekonomikos dalimi, skatinančia verslumą, pritraukiančia užsienio investicijas ir kuriančia naujas darbo vietas. Vienas iš išskirtinių prekės ženklų, įgavusių populiarumą Lietuvoje, yra Helen Doron English – tarptautinė švietimo franšizė, sėkmingai išplėtusi veiklą visame pasaulyje ir atliepianti augantį kokybiško ugdymo poreikį Lietuvoje.

 

Franšizių Rinka Lietuvoje

Augant Lietuvos verslo aplinkos vakarietiškumui, šalis tapo patrauklia rinka įvairių sektorių franšizėms. Jos geografinė padėtis, jungiantis Vakarų Europą su Rytų Europa, narystė ES ir auganti ekonomika pritraukia tiek tarptautinius, tiek vietinius prekės ženklus į Lietuvos miestus. Franšizės stiprina savo pozicijas įvairiose industrijose, tarp jų:

Švietimo sektorius: Lietuvos švietimo sektoriuje auganti vaikų ankstyvojo ugdymo ir kalbų mokymo franšizių paklausa. Kadangi anglų kalba tampa vis svarbesnė globalioje darbo rinkoje, Lietuvos tėvai siekia suteikti vaikams aukštos kokybės anglų kalbos mokymą, todėl tokios franšizės kaip Helen Doron English yra itin populiarios.

Maistas ir gėrimai: Tokie pasaulyje žinomi prekės ženklai kaip McDonald’s, KFC ir Subway buvo tarp pirmųjų, įsikūrusių Lietuvoje, ir nutiesė kelią kitiems maisto ir gėrimų prekės ženklams.

Mažmeninė prekyba: Drabužių ir grožio franšizės, tokios kaip Zara, H&M ir Mango, stipriai įsitvirtino Lietuvoje, atspindėdamos šalies susidomėjimą vakarietiškais prekių ženklais.

Sveikata ir gerovė: Sveikatingumo prekės ženklai ir sporto klubai, tokie kaip Lemon Gym ir Yoga Place, naudą mato dėl didėjančio sveikos gyvensenos poreikio Lietuvoje.

 

Helen Doron English: Franšizės Sėkmės Istorija Lietuvoje

Helen Doron English – tarptautinė edukacinė franšizė, kuri specializuojasi mokyti anglų kalbos vaikus. Įkurta 1985 metais, Helen Doron English naudoja unikalią metodiką, kuri orientuojasi į smagų, įtraukų mokymąsi. Įžengus į Lietuvos rinką, franšizė rado lojalių klientų tarp tėvų, siekiančių savo vaikams suteikti ankstyvą anglų kalbos pradžią.

 

Kodėl Helen Doron English sėkminga Lietuvoje?

Helen Doron English Lietuvoje sėkminga dėl keleto priežasčių. Didelė anglų kalbos mokymosi paklausa: Kadangi Lietuva tampa vis labiau susieta su pasaulio rinkomis, anglų kalbos mokėjimas tampa būtinybe. Tėvai mato Helen Doron English kaip galimybę suteikti vaikams pranašumą mokantis kalbos, kuri bus svarbi akademinei ir profesinei ateičiai.

 

Susisiekite su mumis Lithuania@helendoron.com norėdami sužinoti daugiau apie Helen Doron English franšizės galimybes jūsų mieste.

Sveiki atvykę į Helen Doron anglų kalbos pasaulį

popup left img

Kviečiame į bandomąją pamoką

kevin logo

Registracija

Užpildykite formą ir mes su jumis susisieksime.